lørdag 9. mai 2009

Ett avbrekk i hverdagen!

Etter som jeg nærmer meg slutten på hovedfagsoppgaven min, etter flere ukers iherdig jobbing med den unner jeg meg i blant noen avbrekk i hverdagen. En fin måte å "ta en pust i bakken" på er for eksempel å bake. I dag har jeg både laget pizza fra bunn, og nå står rabarbrapai på menyen. En annen måte å ta seg en pause på er å kose seg med det nyeste KK, har abbonert på bladet i en årrekke nå, og det regnes fortsatt som ett av ukens høydepunkt når jeg kan sette meg ned og kose meg med ett blad, en siste ting som jeg kommer på sånn i farten er å være ute i naturen. Dette er en felles hobby hele familien deler. Ønsker dere alle en god helg med ett vel fortjent avbrekk i hverdagen. Hilsen Linda

2 kommentarer:

Øyvind sa...

Så koselig skrevet!

Irmelin sa...

Og koselig bilde og! :)