søndag 2. november 2008

Torsdag 30. oktober
Dagen fikk en traumatisk start. Jeg måtte til tannlegen og bytte en fylling. Så der satt jeg en time i tannlegestolen, mens lille Ingrid og tante Irmelin koste seg på kafee, livet er urettferdig i blant. Jeg HATER å gå til tannlegen, var to ¨år siden sist, og blir nok en stund til neste gang. Godt jeg ikke hadde noen hull, og for såvidt slapp billig unna, selv om jeg fikk bemerkninger om at jeg så ut som en hamster etter på, med kinnet fullt av bedøvelse.
Etter tannlegetimen, gjorde jeg, Irmelin og Ingrid forskjellige ærender i byn. Vi handlet blant annet rekvisiter til Ingrid sin fest. Hun fyller ett halvt år onsdag 5. november, og sånt må feires. Tiden flyr! Jeg avsluttet byturen med å kjøpe trøstepremie til meg selv, etter å ha vært hos tannlegen. Jeg kjøpte meg en ny cd. "jason Mratz."
Jeg og Ingrid avsluttet dagen med å ta oss en tur på landet til foreldrene mine. En lang, opplevelsesrik dag.
Hilsen Linda
Lørdag 01.november
Vi var og besøkte Ingrid sine oldeforeldre i Utne i Hardanger. Oldebesta og oldebesten møtte Ingrid for første gang. Heldigvis hadde vi sagt ifra at vi kom, så vi slapp unna smalahove, som de i utgangspunktet skulle ha. Det ble nok søndagsmiddagen deres i stedet. Vi kan love vi pustet lettet ut...
Ingrid var så aktiv som hun aldri har vært før. Hun snudde seg over fra ryggen til magen hele tiden. Ingrid koste seg virkelig.
På toppen av det hele fikk vi gaver. Ingrid fikk tre par labber. Øyvind fikk ett par ullsokker. Linda fikk pulsvarmere, som Øyvind misunte hun. Men oldebesta ga informerte om at de ikke var en mannsting. Linda kunne til nøds låne de vekk.
hilsen Linda og Øyvind

Ingen kommentarer: