fredag 15. mai 2009

Slik gikk det

Hvordan gikk det på audition spør dere kanskje dere selv?

Som nevnt var det først en runde hvor alle frammøtte satt i samme sal. Jeg fikk 20 spørsmål. De fleste spørsmålene kunne jeg glatt svare på. Det var noen spørsmål jeg ikke visste svaret på. Man får ikke lov å bruke spørsmålene hjemme, som quiz.

Etterpå ble en og en kalt inn til intevju. Det foregikk med kandidaten foran filmkamera. Jeg ble spurt om mitt liv og hvordan min interesse for Asterix utarter seg.

På spørsmålet om hvilke valg som har vært viktigst i mitt liv, svarte jeg: "Troa og å bli gift."

I låpet av våren vil bilder av kandidatene være å finne på Ene NRK-ansatte opplyste meg om at det er fler som er kandidater med emnet Asterix. Jeg mener at jeg har en god sjanse. Svaret på om jeg kommer med i Kvitt eller Dobbelt får jeg senest 1.juli i år

Ingen kommentarer: