torsdag 18. juni 2009

Det var sommer, det var sol......

Med ferien kommer solen, ferie, sommeren, late dager på altanen, avsluttet videreutdanning, nyoppnådde mål og oppdatering på hjemmesiden fra en spes.sykepleier. Jeg er stolt av å ha gjennomført videreutdanning på Høgskolen i Bergen og kan nå ta i bruk tittelen psykiatrisk sykepleier. Da jeg har vært veldig opptatt med fordypningsoppgaven som jeg tidligere har skrevet om, har oppdateringer på hjemmesiden latt vente på seg. Men, her kommer endelig ett innblikk i vår hverdag med en oppsummering av begivenheter fra de siste månedene.,,, Under kan dere lese om årets 17 mai feiring... Etter 17 mai fortsatte mai måned med flere festligheter. Omor ble feiret med sine 75 unge år, og så sto jeg for tur, HURRA! Den største festen i mai måned, var likevel den dagen da hovedfagsoppgaven min ble levert, men i påvente av sensuren fikk jeg knapt sove om natten. Det gikk likevel over all forventning, og jeg avsluttet skoleåret med en B!!!! Og tittelen Psykiatrisk sykepleier! Etter å hatt 15 måned permisjon, både svangerskapspermisjon, samt studiepermisjon, starter jeg i løpet av juli i fast 100% stilling som psykiatrisk sykepleier, jeg gleder meg mest!

17 mai 2009
Vi hadde en veldig hyggelig 17 mai feiring med sjøluft, 17- mai tog, ekte Bergensleker, god mat, godt humør og andre morsomheter. Og ikke minst, nydelig vær med sol fra skyfri himmel, men med havbris. En fin og minnerik dag, og Ingrid virket til å storkose seg, og flagget gav hun ikke slipp på. .. Se bilder under fra årets 17 mai feiring!

Ingen kommentarer: